Kära dagbok...

Det här håller på bli som en dagbok. Ett inlägg om dagen, just innan man går och lägger sig. Aja, det blir ju så när jag inte har tillgång till dator förän precis den här tiden då jag kommer hem från jobbet.

Dag två har gått bra! Den gick fort, men inte lika extremfort som gårdagen. Skillnaden kan bero på att det var några kortjobb. Typ 5-10 kort per jobb. Så det blir till att göra modeller ofta, och det tar ju lite tid. Men, men, det är ju bra man gör det ofta så man får in lite tempo. Direkt jag kom på morgonen så hade Robin tänkt beordra mig att byta Deken, men icke, det kunde jag inte tillräckligt bra för att göra själv. Så jag gjorde det med hans assistans, så nu tror jag faktiskt att jag skulle klara av det helt själv. Är ju som sagt inte så svårt, iaf inte om man kan engelska.

När jag skulle fara så sa jag till mamma att jag inte visste hur man fick igång hellysena på hennes bil. Jag vet ju att det är sån här som man måste vrida för att helljuset ska bli fast och inte bara blinka. Det visade sig att man skulle vrida och sen trycka spaken bakåt, istället för framåt som jag satt och gjorde hela förra natten... Problem: löst!

Nu ska jag kolla upp lite saker på internet, sen ska jag sova. Det är inte så mycket jag måste göra i lägenheten. Bara ta hand om Aisy. Kanske ska röja lite på toan också, såg att det höll på va smutsigt nu när jag tvättade bort sminket. Aja, imorse skulle jag diska, tvätta, vika tvätt och fara och handla. Blev lite väl mycket för en förmiddag. Johan har inte lämnat lika mycket disk idag, så det går nog väldigt snabbt imorgon. God natt...snart!

Kommentera här: