Bipolärt

Så där, då var egentligen 75% av arbetsveckan avklarad. Om det inte vore för att dom vill att folk ska jobba övertid i helgen. Jag skrev upp mig på söndag, så vi får se vad som händer. Känns kanske lite drygt att jobba 6 dagar i rad, men jag gör nästan vad som helst för lite extra pengar. Är ju bara sweet om jag har stora marginaler när jag ska köpa julklapparna. På tal om julklappar...såna är alltid trevliga ;)

Hm...det kändes inte riktigt rätt det här. Eftersom att vissa inte får veta vad det gäller, så kan jag inte skriva så mycket mer detaljerat än så. Jag är ju jätteglad att det finns, men vägen till uppkomsten känns väldigt fel. Det känns nog bättre när bollen rullat lite åt andra hållet sen. Får engagera mig i det...att kolla när bollen rullar.

Kryptiskt? Jo, jag vet.. Så är det när man inte är anonym.

Kommentera här: