Kort årsresumé och framtidsplaner

Så var det nyårsafton, igen. Det känns inte alls särskilt länge sen som vi firade nyår förra gången. Den gången var vi hos Johans kompis i Brännforssund. I år ska vi vara i Vindeln. Jag tänker inte skriva någon årsresumé av längre slag, utan tänker bara nämna det som poppar upp i huvudet.

Jag gick klart basåret i Skellefteå, jag sommarjobbade på Sanmina SCI (grupp 1), jag, Johan och Aisy flyttade till Örnsköldsvik, jag började sjuksköterskeprogrammet och var där en hel dag innan tvivlena blev för många, jag var arbetslös i 1,5 månad, jag började jobba på Sanmina SCI (ytmonteringen).

Mina förväntningar inför 2009 är att jag ska utbilda mig till taxichaufför och arbeta som det fram till hösten då jag eventuellt ska försöka söka in till en utbildning för inköpare. Det största hotet mot den planen är att det ryktas om att marknaden för inköpare håller på vara ganska mättad. Vi får se vad som händer!

Kommentera här: